lördag 19 september 2009

Hej allihopa där hemma hur har ni det?



Jag har det bra här men saknar alla där hemma väldigt mycket ibland, men det är ingen fara =)



Igår var jag och kollade in den stora katedralen där även "the holy grail" sägs ska finnas.. det va väldigt vackert där inne med många olika stilar bevarade, senaste renoveringen tror jag va efter inbördeskriget. Den heliga graalen var mindre än jag trodde, det var ett ganska litet "glas" gjord av guld bl.a (kunde inte gå så nära för det var säkerhetsglas ivägen).



Så nu har man ju i alla fall kolla på två sevärdheter, detta och förra helgen även stora akvariet.



Imorgon är det fotbollsmatch Valencia - Sporting Gijon vi kommer sitta bland de platser som är högst upp.. ska bli kul att se en match för första gången och även sitta på de speciella platsena.

När Barcelona kommer på besök ska jag däremot boka biljetter innan, och välja platser i mitten på sidan. Tror dom är bäst!

Ha det så bra där hemma!
Hasta luego!

1 kommentar: