måndag 14 september 2009

Ny vecka redan!

Hej allihopa!

Efter en lång och trevlig helg tänkte jag skriva lite igen. I fredags och i lördags var vi ute igen och fiestade =) I fredags var det skitkul men i lördags var det lite mindre kul, va lite för "dött" på stället vi va på, lite för mycket yta och för lite folk. Sen var man ju lite trött från fredags också!

Igår (söndags) spelade valencia bortamatch så jag och min rumskamrat var och såg matchen på en bar i närheten, valencia vann såklart ;) Nu på söndag ska dom spela i valencia men biljetterna säljs inte förens onsdag om man inte köper dom via internet. Vi är några stycken som ska gå!
Hoppas jag får tillbaka min gitarrsnart, valencia halsduken ligger nämligen där i också!!
Såg att flygbolaget har en resebyrå här i närheten, ska gå dit imorgon och be dom snabba sig på.

Nyss har vi precit ätit middag.. sena middagar men jag gillar det, har dock inte riktigt kommit in i det än.
Nu ska jag prata klart med mamma på msn och sen göra läxan!

Ha det så bra allihopa, hasta mañana!

1 kommentar: